2014. június 28., szombat

Az első torták - Milan mez, tengerpart

Na igen... ez volt az egyik bűnös...

Tengerpart Húginak... él-hal a tenger morajlásáért.

Morajlás nem volt (szalmonella elkerült minket), de azért a tengert odavarázsoltuk :)


ez meg a másik...



vagyis inkább Énenyém, aki egyke és egy Milan mezt kért a születésnapjára. Mivel úgy nőtt akkor is, mint bolond gomba az erdő szélen esőzés idején, jobbnak láttuk, ha így kapja meg az áhított mezt. :)

Saját készítésű marcipánnal burkoltam, a fekete szín széntablettával készült. Ekkor még csak a Szilas ételfestékeket ismertem :)

A túrót baracklekvárral "fogattam" a piskótához. Maga a túrókrém nagyon egyszerű: cukorsziruppal keverem ki, amikor kihűl, egy masszív krémet ad. Ezt gyakran alkalmazom azóta emeletes tortáknál alsó szintre.

Én magam laktóz érzékeny vagyok, nem készítek semmilyen krémet, ami tejszínt, tejet tartalmaz.
Nem tudom megkóstolni, úgy meg hogyan adjam át?? :)
Nem készítek pudingporból sem krémeket,  majd látni fogjátok, mindig főzött tojásos alapkrémet használok a tortákhoz.
Persze, ez én vagyok. Sokan használják előszeretettel a pudingos alapra készülő krémeket.

Látszik, itt még fogalmam sem volt arról, hogy a marcipán/fondant alá valamiféle alap is kellene.. :)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése