2014. június 28., szombat

Disney, Sörös korsó, Piramis

Nem sikerült a fondant. Annyit olvastam már a masszákról és amúgy is ideje volt kipróbálni az egyiket.
A választásom az Unidecre esett.

Hűűha, Micimackóra nagyon haragudtam. :)
Nem tudtam kezelni a masszát, teljesen másképp működött, mint a fondant.
Letettem a figurát és kocka-fejű lett. Aztán kockahasú... úgy voltam vele, hogy Milne sem és Disney sem olyannak gondolta szerintem... keményítő és még keményítő segített a helyzeten.
Egyértelmű, hogy még a kép sem sikerült :)



Egy kis piramis, itt még erősen szoktam az Unidecet.



Haha, ez a sörös kedvesség gyerekkori barátnőm öccsének készült, aki mellesleg Anyci szomszédja.
Anyci adta át, bízom benne, hogy már koccintottak a 40. szülinapjára és nem látták, hogy mennyire ferde :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése