2015. március 18., szerda

Red velvet sajtkrémmel

Március 11-én Anyci 66 éves lett. Mivel cukorbeteg, igyekszem minden évben úgy elkészíteni a tortáját, hogy gazdagon tudjon belőle fogyasztani. Unokahúgom szülinapján februárban kihangsúlyozta, hogy ne részesítsem különleges bánásmódban, nyugodtan készítsek neki "rendes" tortát. Azon nyomban Húgival letámadtuk, hogy miért is gondolja azt, hogy kap tortát? :D Természetesen nevetésbe fulladt az egész beszélgetésünk. :)
Úgy döntöttem, Anycinak ne legyen teljesen igaza, minden hozzávalónál csökkentettem a cukor mennyiségét úgy, hogy cukor felét eritrittel váltottam ki. A  liszt pedig fele-fele arányban fehér és teljeskiörlésű búza volt. (Idén kihagytam a zablisztes cécót :D ) Így Anycinak és nekem is teljesült a kívánságunk :)




Red velvet recept: http://sallysbakingaddiction.com/2015/02/09/red-velvet-layer-cake-with-cream-cheese-frosting/
Bár én egy kicsit belenyúltam a mennyiségekbe: tojást csak 3-at használtam és az olaj mennyisége 200 ml volt nálam.

Krém: házi mascarpone (http://eztfaldfel.blogspot.hu/2014/03/hazi-kremsajt-mascarpone-hazilag-1.html) és svájci habcsók vajkrém fele-fele arányban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése