2015. szeptember 24., csütörtök

Linett és Violetta torta :)

Barátaink kislánya, mondanom sem kell, Violetta rajongó. Hogy ez pontosan mivel is jár, nem nagyon tudom elképzelni, mert fiam van és ráadásul ő pár hónap múlva már felnőtt korba lép.
Szóval, barátaink megkerestek (immár sokadszor - sok puszi ezért is), hogy készítsem el a nagy lány névnapi tortáját. Azért a témával kapcsolatban egy pillanatra fennakadtak a szemeim. Ott már sejtettem, hogy idegen vizeken evezem majd. :D
Violettával kapcsolatban csak annyi ismeretem volt (hála a tv háttérmuzsikálásának), hogy egy leányzó által alakított szerep és nem valami rajzfilmfigura.Természetesen bújtam a netet Violettával kapcsolatban, ugyan videóig nem jutottam el, de a képek alapján már kezdett kirajzolódni, hogy milyen is legyen majd a torta.
A torta íze, mivel már volt sima csokis, meggyes csokis és most is a csokis vonalat szerették volna barátaink statisztikailag növelni, mondtam, hogy legyen mellette karamell. Az jól passzol a csokihoz, igaz most nem a megszokott 60%-os, hanem  50 %-os csokiból készült krém adta az alapot, mert a kérés még az volt részükről, hogy édesebb legyen a krém. Nagyon szerettem volna a középső csokiréteg alá illetve fölé karamell csíkokat folyatni, hogy amikor eszik, roppanjon, de a krém felpuhította volna, az csak frissen érvényesül, így maradt a két csokiréteg között a karamellás svájci vajkrém.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése