2015. november 13., péntek

Sütőtökös vajkrém

Anyukám jött hozzánk pár nap itt tartózkodás erejéig, ezért gyorsan ki kellett találnom, milyen édességgel várjuk őt. Már többször említettem, cukorbeteg, szerencsére gyógyszerrel csodálatos módon karbantartható a betegsége. Természetesen meg kell említeni, hogy ő maga is sokat tesz ezért. De nem szokott nagy ügyet csinálni ebből, mindig mondja, hogy "normális" tortát, édességet készítsek neki, ha arra adnám a fejem. Ismét a már bevált fele-fele megoldáshoz nyúltam. Fele cukor, fele eritrit, fele fehér liszt, fele teljeskiörlésű. Mivel másnap volt Halloween, a sütőtököt szemeltem ki magamnak, mint ízesítőt. Mivel nálunk nincs kisgyermek, ennek az ünnepnek a beöltözős részét nem tudtuk kihasználni, így maradt a süteményes készülődés. Nem mondom, volt egy nézésük a fiúknak (férjem, fiam) itthon, amikor közöltem velük, hogy sütőtökös vajkrém lesz a sütemény. Annak rendje és módja szerint megsütöttem a sütőtököt, elkészítettem a svájci vajkrémet, betöltöttem az előző nap megsütött piskótát és már lehetett is enni. Természetes nem pihent eleget a torta, olyan luxusra itt mifelénk nincs lehetőség :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése