2016. február 8., hétfő

Újévi torta - nyeremény

Milyen bolond is tud lenni az ember.. Karácsony előtti napok intenzív sütéssel teltek. Persze, melyik családban nem? :D
Nálam diliház volt e téren... sütöttem magunknak, Anycinak, Húginak.. és meglepiként barátosnőmékhez is bekopogtunk Szenteste délelőttjén egy szeretetcsomaggal :D Nagyon élveztem... Mivel tavaly Anya szerette volna magára vállalni a készülődés terhét, hozzá igyekeztünk 24-én. Útközben barátnőmmel még írogattunk, hogy már úton vagyunk, egyszer csak becsöngettünk hozzájuk. Szóval így telt a az ünnepi előkészület...
Aztán a Karácsony és Szilveszter közt, pár nap pihenő után (igaz, 26-ra volt még egy tortám) el kezdett hiányozni a sütés... Szembejött Tortissimo.hu tortaversenye, a kitétel az volt, hogy karácsonyi, szilveszteri tortákkal lehetett nevezni. Visszatérve a hiányomra, kapóra jött ez a verseny. Amúgy is ki szerettem volna már próbálni a karácsonyi ajándékomat, az airbrusht. Csak úgy nem gondoltam, hogy fújkálnom kellene, nekem kell hozzá indok is... Pedig azért gyakorolni kellene rendesen... :) Na majd arra is sort kerítünk.. van tervem :D

Az igazat megvallva, beküldtem a torta képét és el is felejtettem, melyik este hirdetik ki az eredményeket. Mivel barátosnőm dolgozik vasárnap és a szokásos facebook-os bejelentkezését nem ejtette meg, gyorsan ráírtam. Míg vártam, hogy válaszoljon, néztem az üzenőfalam és egyszer csak szembejött az én tortám fotója is... Nem tudom leírni, mit éreztem... 3. lettem ezen versenyen, nekem olyan, mintha megnyertem volna :) Annyira megzavarodtam az egésztől, hogy csak annyira tudtam koncentrálni, hogy megköszönjem, de a többieknek nem is gratuláltam :( Természetesen, ezt később pótoltam, de mennyire kellemetlen ez már .. :O
Isten a tanúm, nem vagyok ennyire antiszociális :D

Hogy nyugodtan tudjam a tortát dekorálni, Sacher alappal készült és grízes vajkrém került bele.




És nyereményem, Fraktal ajándékcsomag :)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése